miércoles, 22 de mayo de 2013

Últim dia


Els últims dies de classe les hem destinat a preparar projecte integrat i per a dissenyar un projecte didàctic per a treballar la competència comunicativa.

El primer dia que ens vam ajuntar per a parlar d’aquest projecte teníem molt clar que, sobretot, volíem fomentar l’aprenentatge de la llengua oral. Nosaltres volíem fer alguna cosa diferent, aleshores vam fer una pluja d’idees, per a inspirar-nos unes a altres.
De entre totes les propostes hi havia tres que ens agradaven molt per a fer-les en la nostra classe. La primera era fer un telediari, una altra era fer una revista digital i l’última fer un concurs de monòlegs. 
No sabíem quina triar, així que li vam demanar  l’opinió a Ana. Ella ens va proposar fer dues macroactivitats, el concurs de monòlegs i la revista digital, treballant d’aquesta forma la competència comunicativa en tota la seua amplitud. 
Desenvoluparien moltes habilitats comunicatives, com pot ser el llenguatge no verbal, l’expressió corporal o els registres que han d’emprar en cada cas. Nosaltres vam agafar el seu consell i van dissenyar unes microactivitats per a cada proposta i ja ens vam repartir els punts del treball per a posar-ho en comú els següents dies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario