martes, 21 de mayo de 2013

Classe 16 Abril



Durant la classe d'avui hem començant opinant sobre les exposicions dels portfoli. Com en tota discussió lliure i respectuosa cadascun  de nosaltres hem tingut opinions diverses, però per a una millora en l'aprenentatge hem reflexionat si haguera sigut millor realitzar l'avaluació segons anàvem acabant les exposicions.

El portfoli en el nostre cas ens va servir per a tenir en compte la finalitat que compleix, la d'informar-nos que nivell tenim de qualsevol llengua i una finalitat plenament pedagògica.

També hem començat el tema 4 “Llengua i Immigració”, del que haurem de realitzar un tweet opinant sobre el tema que estem treballant.

Per a començar el tema hem abordat la situació actual sobre la llengua i la immigració; i per açò hem reflexionat durant aquesta sessió sobre com realitzar bones adaptacions curriculars en les aules per a una millor adquisició de la llengua.

No hay comentarios:

Publicar un comentario