Durant la classe
d'avui hem començant opinant sobre les exposicions dels portfoli. Com en tota
discussió lliure i respectuosa cadascun de nosaltres hem tingut opinions
diverses, però per a una millora en l'aprenentatge hem reflexionat si haguera sigut
millor realitzar l'avaluació segons anàvem acabant les exposicions.
El portfoli en
el nostre cas ens va servir per a tenir en compte la finalitat que compleix, la
d'informar-nos que nivell tenim de qualsevol llengua i una finalitat plenament pedagògica.
També hem
començat el tema 4 “Llengua i Immigració”, del que haurem de realitzar un tweet opinant sobre el tema que estem treballant.
Per a començar
el tema hem abordat la situació actual sobre la llengua i la immigració; i per
açò hem reflexionat durant aquesta sessió sobre com realitzar bones adaptacions
curriculars en les aules per a una millor adquisició de la llengua.
No hay comentarios:
Publicar un comentario