martes, 21 de mayo de 2013

Classe 7 Març



La professora ens va presentar el treball que havíem de fer sobre el portfoli europeu de llengües a més de explicar-nos que havíem de registrar-nos i realitzar el nostre portfoli via online.

Tot seguit ens posarem a treballar per grups cadascun el nostre portfoli, explicant les seves característiques i el disseny que cada grup va decidir elaborar per a cadascuna de les parts que componen aquest document.

No hay comentarios:

Publicar un comentario