martes, 21 de mayo de 2013

Classe 12 Febrer



Aquest dia començàrem la unitat 2, anomenada “ Models d'educació bilingüe” 

La classe es va dividir en dues. D'una banda, Ana va explicar els programes d'ensenyaments referits a les llengües que hi ha en els col·legis i les característiques que tenen aquests programes.

A continuació, realitzàrem  en grups una activitat referida a aquests programes. Ens dividirem en grups i vam crear un text expositiu amb el programa que triàrem ( PIP, PEV, Plurilingüe,etc).

En aquest text havia d'aparèixer el funcionament del programa i els avantatges que té per a defensar-ho i crear debat entre tots a la setmana següent. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario