Aquest dia començàrem la unitat 2,
anomenada “ Models d'educació bilingüe”
La classe es va dividir en dues. D'una banda, Ana va explicar els programes d'ensenyaments referits a les llengües que hi ha en els col·legis i les característiques que tenen aquests programes.
A continuació, realitzàrem en grups una activitat referida a aquests programes. Ens dividirem en grups i vam crear un text expositiu amb el programa que triàrem ( PIP, PEV, Plurilingüe,etc).
En aquest text havia d'aparèixer el funcionament del programa i els avantatges que té per a defensar-ho i crear debat entre tots a la setmana següent.
No hay comentarios:
Publicar un comentario