En la primera classe de l’assignatura
“Desenvolupament d’habilitats comunicatives” la professora, Ana, ens va preguntar el nostre
nom, on vivim o d’on venim.
Carlos va contestar que viu a
Carlet, Guillermo que ve de Sant Joan (Alacant), Désirée de Madrid, Cristina
Jiménez que viu al barri de Sant Isidre, Cristina Divieso en Benimaclet i
Arantxa a Quart de Poblet.
Ana ens va explicar que en un
parell de temes utilitzaríem Twitter i si no teníem ens havíem de fer un.
Alguns ja teníem i uns altres no, així que qui no tenia es va posar a la feina.
Una vegada fet, publicàrem un twit per a familiaritzar-nos amb aquesta
xarxa social. En aquest twit havia d'aparèixer un missatge referit a la legislació sobre l'ús de la llengua catalana a València que vam llegir en classe.
No hay comentarios:
Publicar un comentario