martes, 21 de mayo de 2013

Primera classe 29 Gener



En la primera classe de l’assignatura “Desenvolupament d’habilitats comunicatives”  la professora, Ana, ens va preguntar el nostre nom, on vivim o d’on venim.

Carlos va contestar que viu a Carlet, Guillermo que ve de Sant Joan (Alacant), Désirée de Madrid, Cristina Jiménez que viu al barri de Sant Isidre, Cristina Divieso en Benimaclet i Arantxa a Quart de Poblet.

Ana ens va explicar que en un parell de temes utilitzaríem Twitter i si no teníem ens havíem de fer un. Alguns ja teníem i uns altres no, així que qui no tenia es va posar a la feina. 

Una vegada fet, publicàrem un twit per a familiaritzar-nos amb aquesta xarxa social. En aquest twit havia d'aparèixer un missatge referit a la legislació sobre l'ús de la llengua catalana a València que vam llegir en classe.


No hay comentarios:

Publicar un comentario