Avui ha sigut el primer dia de classe de desenvolupament de les habilitats
comunicatives després de les vacances de pascua i la classe ha consistit en que
cada grup de treball format per al treball del portfoli ha ensenyat a la resta
de companys del grup classe el disseny del portfoli que habien realitzat.
Durant les
exposicions s’ha parlat de què és, les seues parts i finalitats, a més a més,
tenien que presentar com nosaltres el faríem servir com futurs i futures
docents.
Hem arribat a la conclusió de que el Portfoli es una
ferramenta d’autoavaluació molt útil per a saber en què nivell de llengua ens
trobem, per tal de millorar les nostres habilitats comunicatives.
No hay comentarios:
Publicar un comentario