martes, 21 de mayo de 2013

Classe 9 Abril


Avui ha sigut el primer dia de classe de desenvolupament de les habilitats comunicatives després de les vacances de pascua i la classe ha consistit en que cada grup de treball format per al treball del portfoli ha ensenyat a la resta de companys del grup classe el disseny del portfoli que habien realitzat.

Durant les exposicions s’ha parlat de què és, les seues parts i finalitats, a més a més, tenien que presentar com nosaltres el faríem servir com futurs i futures docents.

Hem arribat a la conclusió de que el Portfoli es una ferramenta d’autoavaluació molt útil per a saber en què nivell de llengua ens trobem, per tal de millorar les nostres habilitats comunicatives.

No hay comentarios:

Publicar un comentario