Aquest dia la professora ens va donar les tres hores de classe per seguir realitzant aquesta tasca per a que ens emportarem a
casa la mínima feina possible, a més de que consultarem els possibles dubtes
que ens sorgiren amb l’elaboració d’aquest.
Considerem que aquesta metodologia
de treball en equips és molt profitosa per a la nostra formació com a futurs
docents.
No hay comentarios:
Publicar un comentario