martes, 21 de mayo de 2013

Classe 15 Març



Aquest dia la professora ens va donar les tres hores de classe per seguir realitzant aquesta tasca per a que ens emportarem a casa la mínima feina possible, a més de que consultarem els possibles dubtes que ens sorgiren amb l’elaboració d’aquest. 

Considerem que aquesta metodologia de treball en equips és molt profitosa per a la nostra formació com a futurs docents.

No hay comentarios:

Publicar un comentario