martes, 21 de mayo de 2013

Classe 19 Febrer



La classe de hui de tres hores de durada, està dividida en 2 parts:

Primer, la classe va ser dirigida  una part per a finalitzar el text argumentatiu i per altra part començar la defensa del pla lingüístic per grups.

Cada grup va intentar fer valer el seu com a bo en un intens debat.

Es conclou com a que, en la nostra terra, els plans que més s’han apropat a un bon aprenentatge de llengües pròpies el Programa d’Immersió Lingüística (PIL) i el Pla d’ensenyament en Valencià (PEV).

Per últim, vam donar el tema 3, que tracta sobre Política Lingüística. Es v
a produït un debat sobre la situació de les llengües autóctones del nostre país. Per finalitzar, per parelles es van plantejar tres preguntes al respecte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario