La classe de hui de tres hores de
durada, està dividida en 2 parts:
Primer, la classe va ser dirigida una part per a finalitzar el text argumentatiu i per altra part començar la defensa del pla lingüístic per grups.
Primer, la classe va ser dirigida una part per a finalitzar el text argumentatiu i per altra part començar la defensa del pla lingüístic per grups.
Cada grup va intentar fer valer el seu com a bo en un intens debat.
Es conclou com a que, en la nostra terra, els plans que més s’han apropat a un bon aprenentatge de llengües pròpies el Programa d’Immersió
Lingüística (PIL) i el Pla d’ensenyament en Valencià (PEV).
Per últim, vam donar el tema 3, que tracta sobre Política Lingüística. Es va produït un debat sobre la situació de les llengües autóctones del nostre país. Per finalitzar, per parelles es van plantejar tres preguntes al respecte.
Per últim, vam donar el tema 3, que tracta sobre Política Lingüística. Es va produït un debat sobre la situació de les llengües autóctones del nostre país. Per finalitzar, per parelles es van plantejar tres preguntes al respecte.
No hay comentarios:
Publicar un comentario