martes, 21 de mayo de 2013
Classe 26 Febrer
Continuant en la sessió, en grups es van anar contestant les preguntes platejades anteriorment sobre qué pensem dels diferents Programes Lingüístics al nostre país, quin ha tingut més eficàcia, en quina comunitat, etc. Per a finalitzar aquest apartat, mitjançant internet, observàrem un esborrany de la LOMQE referent a les llengues cooficials.
Per últim, es va introduïr el port-foli. Ana va enviar diversos links en alguns tipus de portfolis i altres en la seua descripció. Qué és? Quins objectius persegueix? Quines són les seues aplicacions? De qué està format? Com s’aplicaria a una classe de Primària?
Després de rebre un poc de informació, es donà pas a la descripció de la activitat que anem a fer en el pròxim mes: la realització d’un port-foli.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario